{{getDisplayDistance(item.locationRange) }}
  • {{ option.name }}
photo

Fellenoord 310-370

5611 ZD Eindhoven
€ 135,- per m² / Jaar

€ 135,- per m² /
269 m²
1.860 m²
D

Fellenoord 310-370

FELLENOORD 310 – 330 te EINDHOVEN

Totaal ca. 812 m2 kantoorruimte en ca. 51 m2 archiefruimte te huur vanaf circa 269 m2

TE HUUR VANAF € 135,00 per m2 per jaar exclusief BTW

Omschrijving object

Algemeen

Dit prominent gelegen kantoorgebouw, op loopafstand van het Centraal Station en het centrum, is onlangs intern gemoderniseerd en heeft thans een industriële look die goed aansluit bij de huidige eisen en wensen die gesteld worden. Dit wordt binnenkort nog versterkt door een modernisering van de buitenzijde.

Voor de verhuur zijn de volgende oppervlaktes beschikbaar:

Verdieping Omschrijving Oppervlakte
Kelder Archief 51 m²
1e verdieping Kantoorruimte 543 m²
2e verdieping Kantoorruimte 269 m²
Totaal 863 m²

Het archief kan gehuurd worden in units vanaf 9 m².
Kantoorruimte kan gehuurd worden in units vanaf 269 m².

Het object beschikt over een energielabel D.

Locatie

Bereikbaarheid
Gezien de ligging vrijwel direct bij het NS Centraal Station en busstation ‘Neckerspoel’ is de bereikbaarheid met het openbaar vervoer zeer goed te noemen (slechts 2 minuten lopen van CS!). Voor wat betreft autovervoer geldt dat Fellenoord zeer goed bereikbaar is vanuit alle richtingen, temeer omdat deze direct aansluit op een knooppunt van hoofdinvalswegen, te weten Boschdijk, J.F. Kennedylaan en Prof. Dr. Dorgelolaan. Via de J.F. Kennedylaan is het snelwegennet A2 (Eindhoven-Amsterdam), A50 (Eindhoven-Oss) en A58 (Eindhoven-Breda) binnen slechts vijf minuten te bereiken.

Parkeren
Voor de beschikbare kantoorruimtes zijn in totaal circa 27 parkeerplaatsen aanwezig op het aangrenzende parkeerdek aan de voor- en achterzijde van het gebouw, welke pro rata kunnen worden toegewezen. Hierdoor is sprake van een zeer gunstige parkeerratio van circa 1:38 voor een dergelijke binnenstedelijke locatie. Tevens bestaat de mogelijkheid om onder het parkeerdek openbaar, betaald te parkeren, alsmede zijn er op beperkte loopafstand diverse openbare parkeergarages aanwezig, zoals ‘Bijenkorf’ en parkeergarage ‘Mathildelaan’.

Omgevingsfactoren
De kantooretages behoren tot een vrijstaand kantoorgebouw dat op diens beurt onderdeel uitmaakt van de centrumkantoorlocatie ’t Eindje. De locatie ’t Eindje omvat drie qua bouwaard en lay-out vergelijkbare kantoortorens welke direct aan de noordzijde van het spoortraject zijn gesitueerd op steenworp afstand van het Centraal Station. Het maakt tevens deel uit van het ‘Central Business District’ van Eindhoven, dat bestaat uit de omgeving Fellenoord, Bogert, Pastoor Peterstraat en Kennedyplein. Tevens bevinden het kernwinkelgebied en openbare voorzieningen zich letterlijk op steenworp afstand direct ten zuiden van de spoorlijn, waardoor het een uiterst dynamische omgeving betreft. In de directe omgeving zijn met name bedrijven in de zakelijke, financiële en particuliere dienstverlening gevestigd waaronder Credit Yard, UWV, , ING-bank, Rabobank Nederland, Holiday Inn en het Kennedy Business Centre. Andere huurders in het onderhavige gebouw zijn Open Universiteit, Delta Patents, Timing en Diabeter Nederland.

Opleveringsniveau

• frisse en gemoderniseerde, glazen entreehal met twee liften, voorzien van pvc vloer met een aangeklede wachtruimte;
• twee royale gemoderniseerde liften, waarvan één ook als goederenlift gebruikt kan worden;
• toegangscontrole middels intercominstallatie per etage;
• aluminium kozijnen met zonwerende, dubbele beglazing en deels te openen ramen voor natuurlijke ventilatie;
• automatische bedienbare buitenzonwering middels screens (wind/zongevoelig);
• bouwkundige wanden voorzien van stucwerk, wit gesausd;
• afgesmeerde cementdekvloeren;
• meervoudig mechanisch ventilatiesysteem in combinatie met topkoeling;
• centrale verwarming middels paneelradiatoren met thermostaatkranen;
• nieuw systeemplafond voorzien van LED-verlichting en bewegingsmelders per zone (nog aan te brengen in overleg met huurder);
• drievoudig gecompartimenteerde wandkabelgoten (plinthoogte) ten behoeve van elektra-, data- en telefoniebekabeling;
• per etage een gescheiden dames- en herentoiletgroep, volledig gemoderniseerd en vernieuwd;
• brandpreventievoorzieningen;
• gemeenschappelijke fietsenstalling en containerruimte in de kelder.

Verhuurder gaat graag in gesprek om op basis van nader vast te stellen voorwaarden, te komen tot verdere afwerking en indeling van de kantoorruimte.

Huurgegevens
Huurprijs kantoorruimte
€ 135,00 per m² per jaar, te vermeerderen met btw.

Huurprijs archiefruimte
€ 50,00 per m² per jaar, te vermeerderen met btw.

Huurprijs parkeerplaats
€ 1.050,00 per parkeerplaats per jaar, te vermeerderen met btw.

Huurtermijn
Vijf (5) jaar en telkens verlengingsperioden van vijf (5) jaar.

Opzegtermijn
Twaalf (12) maanden voorafgaande aan de expiratiedatum, wederzijds opzegbaar.

BTW
Er wordt geopteerd voor een met btw belaste verhuur.

Zekerheidsstelling
Doorlopende bankgarantie of waarborgsom ter grootte van 3 maanden huur inclusief servicekosten en inclusief btw.

Indexering
Jaarlijks, voor het eerst één jaar na huuringangsdatum, op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI), reeks CPI voor alle huishoudens (2015=100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS). De huurprijs zal nimmer minder bedragen dan de huurprijs van het voorafgaande jaar.

Servicekosten
Een voorschot bedrag van € 30,- per m² per jaar, te vermeerderen met btw, op basis van nacalculatie jaarlijks te verrekenen, ten behoeve van het volgende pakket leveringen en diensten:
- verbruik van gas en water in het gehuurde en in de algemene ruimten;
- elektraverbruik ten behoeve van de algemene ruimten;
- kosten warmteverdeling;
- onderhoud technische installaties;
- onderhoud liften;
- onderhoud automatische deuren, toegangscontrolesysteem en slagboom;
- onderhoud glasbewassingsinstallatie;
- schoonmaak algemene ruimten;
- glasbewassing;
- vuilophaal/-verwerking;
- glasverzekering (buitenbeglazing);
- verontreinigingsheffing;
- diverse overige servicekosten;
- 5% administratiekosten over de hierboven genoemde leveringen en diensten.

Betalingen
Per drie (3) maanden vooruit.

Aanvaarding
Aanvaarding per direct.

FELLENOORD 310 – 330 te EINDHOVEN

Totaal ca. 812 m2 kantoorruimte en ca. 51 m2 archiefruimte te huur vanaf circa 269 m2

TE HUUR VANAF € 135,00 per m2 per jaar exclusief BTW

Omschrijving object

Algemeen

Dit prominent gelegen kantoorgebouw, op loopafstand van het Centraal Station en het centrum, is onlangs intern gemoderniseerd en heeft thans een industriële look die goed aansluit bij de huidige eisen en wensen die gesteld worden. Dit wordt binnenkort nog versterkt door een modernisering van de buitenzijde.

Voor de verhuur zijn de volgende oppervlaktes beschikbaar:

Verdieping Omschrijving Oppervlakte
Kelder Archief 51 m²
1e verdieping Kantoorruimte 543 m²
2e verdieping Kantoorruimte 269 m²
Totaal 863 m²

Het archief kan gehuurd worden in units vanaf 9 m².
Kantoorruimte kan gehuurd worden in units vanaf 269 m².

Het object beschikt over een energielabel D.

Locatie

Bereikbaarheid
Gezien de ligging vrijwel direct bij het NS Centraal Station en busstation ‘Neckerspoel’ is de bereikbaarheid met het openbaar vervoer zeer goed te noemen (slechts 2 minuten lopen van CS!). Voor wat betreft autovervoer geldt dat Fellenoord zeer goed bereikbaar is vanuit alle richtingen, temeer omdat deze direct aansluit op een knooppunt van hoofdinvalswegen, te weten Boschdijk, J.F. Kennedylaan en Prof. Dr. Dorgelolaan. Via de J.F. Kennedylaan is het snelwegennet A2 (Eindhoven-Amsterdam), A50 (Eindhoven-Oss) en A58 (Eindhoven-Breda) binnen slechts vijf minuten te bereiken.

Parkeren
Voor de beschikbare kantoorruimtes zijn in totaal circa 27 parkeerplaatsen aanwezig op het aangrenzende parkeerdek aan de voor- en achterzijde van het gebouw, welke pro rata kunnen worden toegewezen. Hierdoor is sprake van een zeer gunstige parkeerratio van circa 1:38 voor een dergelijke binnenstedelijke locatie. Tevens bestaat de mogelijkheid om onder het parkeerdek openbaar, betaald te parkeren, alsmede zijn er op beperkte loopafstand diverse openbare parkeergarages aanwezig, zoals ‘Bijenkorf’ en parkeergarage ‘Mathildelaan’.

Omgevingsfactoren
De kantooretages behoren tot een vrijstaand kantoorgebouw dat op diens beurt onderdeel uitmaakt van de centrumkantoorlocatie ’t Eindje. De locatie ’t Eindje omvat drie qua bouwaard en lay-out vergelijkbare kantoortorens welke direct aan de noordzijde van het spoortraject zijn gesitueerd op steenworp afstand van het Centraal Station. Het maakt tevens deel uit van het ‘Central Business District’ van Eindhoven, dat bestaat uit de omgeving Fellenoord, Bogert, Pastoor Peterstraat en Kennedyplein. Tevens bevinden het kernwinkelgebied en openbare voorzieningen zich letterlijk op steenworp afstand direct ten zuiden van de spoorlijn, waardoor het een uiterst dynamische omgeving betreft. In de directe omgeving zijn met name bedrijven in de zakelijke, financiële en particuliere dienstverlening gevestigd waaronder Credit Yard, UWV, , ING-bank, Rabobank Nederland, Holiday Inn en het Kennedy Business Centre. Andere huurders in het onderhavige gebouw zijn Open Universiteit, Delta Patents, Timing en Diabeter Nederland.

Opleveringsniveau

• frisse en gemoderniseerde, glazen entreehal met twee liften, voorzien van pvc vloer met een aangeklede wachtruimte;
• twee royale gemoderniseerde liften, waarvan één ook als goederenlift gebruikt kan worden;
• toegangscontrole middels intercominstallatie per etage;
• aluminium kozijnen met zonwerende, dubbele beglazing en deels te openen ramen voor natuurlijke ventilatie;
• automatische bedienbare buitenzonwering middels screens (wind/zongevoelig);
• bouwkundige wanden voorzien van stucwerk, wit gesausd;
• afgesmeerde cementdekvloeren;
• meervoudig mechanisch ventilatiesysteem in combinatie met topkoeling;
• centrale verwarming middels paneelradiatoren met thermostaatkranen;
• nieuw systeemplafond voorzien van LED-verlichting en bewegingsmelders per zone (nog aan te brengen in overleg met huurder);
• drievoudig gecompartimenteerde wandkabelgoten (plinthoogte) ten behoeve van elektra-, data- en telefoniebekabeling;
• per etage een gescheiden dames- en herentoiletgroep, volledig gemoderniseerd en vernieuwd;
• brandpreventievoorzieningen;
• gemeenschappelijke fietsenstalling en containerruimte in de kelder.

Verhuurder gaat graag in gesprek om op basis van nader vast te stellen voorwaarden, te komen tot verdere afwerking en indeling van de kantoorruimte.

Huurgegevens
Huurprijs kantoorruimte
€ 135,00 per m² per jaar, te vermeerderen met btw.

Huurprijs archiefruimte
€ 50,00 per m² per jaar, te vermeerderen met btw.

Huurprijs parkeerplaats
€ 1.050,00 per parkeerplaats per jaar, te vermeerderen met btw.

Huurtermijn
Vijf (5) jaar en telkens verlengingsperioden van vijf (5) jaar.

Opzegtermijn
Twaalf (12) maanden voorafgaande aan de expiratiedatum, wederzijds opzegbaar.

BTW
Er wordt geopteerd voor een met btw belaste verhuur.

Zekerheidsstelling
Doorlopende bankgarantie of waarborgsom ter grootte van 3 maanden huur inclusief servicekosten en inclusief btw.

Indexering
Jaarlijks, voor het eerst één jaar na huuringangsdatum, op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI), reeks CPI voor alle huishoudens (2015=100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS). De huurprijs zal nimmer minder bedragen dan de huurprijs van het voorafgaande jaar.

Servicekosten
Een voorschot bedrag van € 30,- per m² per jaar, te vermeerderen met btw, op basis van nacalculatie jaarlijks te verrekenen, ten behoeve van het volgende pakket leveringen en diensten:
- verbruik van gas en water in het gehuurde en in de algemene ruimten;
- elektraverbruik ten behoeve van de algemene ruimten;
- kosten warmteverdeling;
- onderhoud technische installaties;
- onderhoud liften;
- onderhoud automatische deuren, toegangscontrolesysteem en slagboom;
- onderhoud glasbewassingsinstallatie;
- schoonmaak algemene ruimten;
- glasbewassing;
- vuilophaal/-verwerking;
- glasverzekering (buitenbeglazing);
- verontreinigingsheffing;
- diverse overige servicekosten;
- 5% administratiekosten over de hierboven genoemde leveringen en diensten.

Betalingen
Per drie (3) maanden vooruit.

Aanvaarding
Aanvaarding per direct.

MapViewLoading animation here
StreetViewLoading animation here

Contact

{{item.Location.Street}} {{item.Location.HouseNumber}} {{item.Building.BuildingName}}

{{item.Location.Street + " "+ item.Location.HouseNumber}}
{{item.Location.Postcode}} {{item.Location.City}}

{{ 'SEARCH.SEARCH_BAR_LEFT.TYPE_LIST.' + item.Offer.OfferType|translate }}

{{ item.Offer.OfferMetrageNet|formatNumber }} m²

{{ 'SEARCH.SEARCH_RESULT.GRID.RentFrom'|translate }} {{ item.Offer.OfferMetrageLetMinimalFrom|formatNumber }} m²

  • {{ 'SEARCH.SEARCH_RESULT.LIST.BuildingStatus'|translate }}:{{ 'SEARCH.SEARCH_RESULT.SHARED.BuildingStatusList.'+item.Building.BuildingStatus | translate }}
  • {{ 'SEARCH.SEARCH_RESULT.LIST.FloorArea'|translate }}: {{ item.Offer.OfferMetrageNet | formatNumber }} m²
  • {{ 'SEARCH.SEARCH_RESULT.LIST.RentFrom'|translate }}:{{ item.Offer.OfferMetrageLetMinimalFrom|formatNumber }} m²
  • {{ 'SEARCH.SEARCH_RESULT.LIST.ParkingSpaces'|translate }}:{{item.Offer.OfferNumberOfParkingSpaces|formatNumber}}